Από το Μικρό στο Μεγάλο Σταμάτης Πολενάκης

Ο Πρώτος animator στην Ελλάδα»

«Μετά την είσοδο των Γερμανών στην Αθήνα, επήρα την οικογένειά μου και πήγαμε στην Σίφνο των Κυκλάδων, απ’ όπου κατάγομαι και εγκατασταθήκαμε στο πατρικό μου σπίτι.


Για να αξιοποιήσω το χρόνο μου, εσκέφθηκα να φιλοτεχνήσω μια σειρά γελοιογραφιών και το κινούμενο σχέδιο.
Εκεί είχαμε Ιταλική κατοχή από καμιά εκατοστή στρατιώτες με τους αξιωματικούς τους, καραμπινιέρους κ.λ.π. Όλοι αυτοί συνήθως μπαινόβγαιναν μέσα στα σπίτια με διάφορες προφάσεις.

Φυσικά είχα λάβει τα μέτρα μου. Πρώτον, κανείς έξω από το σπίτι δεν ήξερε τίποτα και δεύτερον, είχα έτοιμη κρυψώνα δίπλα μου, που σε τρία δευτερόλεπτα ήταν κρυμμένο το σχέδιο που έφτιαχνα. Όσο για τα σύνεργα της σχεδίασης, χρώματα κ.λπ. είχα πλάι μου ένα ημιτελές αθώο τοπίο.»

Σάββατο 28 Ιουλίου, στις 19.30, από το κανάλι της Βουλής στη σειρά "Από το Μικρό στο Μεγάλο"

Ιδέα σειράς
Αλέξανδρος Κακαβάς

Σκηνοθεσία
Ελευθέριος Κατσαρός Μαρία Ελισάβετ Κόντου

Σενάριο
Νατάσα Μποζίνη

Έρευνα
Αλέξης Γιαννούλης
Διεύθυνση Φωτογραφίας Αδαμάντιος Πετρίτσης
Ηχοληψία Κωνσταντίνος Καρδακάρης
Μουσική Μάριος Τσάγκαρης
Μοντάζ Μαρία Ελισάβετ Κόντου
Τίτλοι αρχής
EleftheriosK.
                     "Με Την Καμπύλη Της Γραμμής Και Την Αιχμή Του Λόγου"
μουσική Δημήτρης Μαραμής
στίχοι Αρίσταρχος Παπαδανιήλ
ερμηνεία Αναστάσιος Μιχάλης, Θανάσης Χουλιαράς

Βοηθός Παραγωγής Κατερίνα Καταμπελίση
Λογιστήριο Αθηνά Μαρούλη
Εκτέλεση Παραγωγής
Αλέξανδρος Κακαβάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.