«Ο ρόλος και η ανάπτυξη των περιφερειακών ΜΜΕ» Σεμινάριο στην Κέρκυρα

Περιμένω με ενδιαφέρον να συναντήσω στην αίθουσα, δημοσιογράφους και εργαζομένους στα ΜΜΕ και να συνεργαστούμε αλληλεπιδρώντας , για την πορεία και την ανάπτυξη των Μέσων του τόπου τους.
 Στο site του Επιμελητηρίου Κέρκυρας , που διοργανώνει το σεμινάριο, υπάρχει η φόρμα συμμετοχής και ένα μικρό ερωτηματολόγιο που θα με βοηθήσει να ΄΄γνωρίσω΄΄ τους συμμετέχοντες και να εξειδικεύσω τμήμα της ύλης για τις θεματικές που τους απασχολούν.
Ν.Μ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

       
Το Επιμελητήριο Κέρκυρας ενημερώνει τα μέλη του και του εργαζομένους στα ΜΜΕ, ότι στα πλαίσια της διοργάνωσης των εκδηλώσεων ΠΑΜΕ ΛΙΜΑΝΙ , το Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 11.00-14.00 στην Αίθουσα  του Επιμελητηρίου Κέρκυρας Αριστοτέλους 2 θα πραγματοποιηθεί  σεμινάριο για στελέχη και εργαζομένους σε ΜΜΕ με Τίτλο:  «Ο ρόλος και η ανάπτυξη των περιφερειακών ΜΜΕ»
 
 Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αναζητήσουν και να συμπληρώσουν την αίτηση συμμετοχής στο Site του Επιμελητηρίου
Η είσοδος είναι ελεύθερη και θα δοθεί πιστοποιητικό παρακολούθησης.

Δημοσιογράφος, Σεναριογράφος, Concept Maker οπτικοακουστικών παραγωγών.

                                                        Πρόγραμμα Σεμιναρίου

1η ώρα:   Τα ΜΜΕ στην Ελλάδα, η  άνοδος και η πτώση των ιδιωτικών ΜΜΕ,  Ο ρόλος των περιφερειακών ΜΜΕ, η κρίση, οι σχέσεις εργασίας, η εξέλιξη της τεχνολογίας, η δεοντολογία, τα πνευματικά δικαιώματα, οι πολυμορφικοί κόμβοι (Portals), η «Τηλεόραση χωρίς σύνορα» και η τοποθέτηση προϊόντων. Η διαδραστική σχέση έντυπων και ηλεκτρονικών Μέσων.


2η ώρα  Η στρατηγική σχεδιασμού περιεχομένου έντυπων και ψηφιακών  Περιφερειακών ΜΜΕ.
Ο ρόλος και η συνεργασία μεταξύ  του εμπορικού και ενημερωτικού τμήματος. Conceptεκπομπών, επιλογή παρουσιαστών, BrandΜέσου και προσώπων.
Ο ρεπόρτερ, ο ερευνητής δημοσιογράφος, ο σχολιαστής , ο παρουσιαστής , ο αρθρογράφος, οι πηγές, το deskκαι το τεχνικό προσωπικό.

3η ώρα: Η δυναμική της Κέρκυρας στην διεθνή οπτικοακουστική αγορά.
Η αξιοποίηση του τοπικού έμψυχου υλικού, της ιστορίας, των φυσικών τοπίων και των αρχιτεκτονικών δομών. Τα τοπικά ΜΜΕ ως ανεξάρτητοι παραγωγοί. Προδιαγραφές για Ντοκιμαντέρ, ρεπορτάζ, ψηφιακό υλικό ondemand.

4η ώρα: Η εξέλιξη των ΜΜΕ, οι νέες μορφές δημοσιογραφίας και παραγωγής οπτικοακουστικών.Τα audiobooks, τα ηχητικά περιοδικά, η προσβασιμότητα στα ΜΜΕ για όλους, μέσα από τις πρακτικές της πλατφόρμας DesignForAll (Σχεδιάζοντας για όλους)

Με εκτίμηση

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ
ΚΕΡΚΥΡΑΣ 
ΓΕΩΡΓΙΟΣ Π ΧΟΝΔΡΟΓΙΑΝΝΗΣ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.