Τηλεφωνήστε με χρέωση για λίγη Ξηρο-λαγνεία. Οι τυχεροί λαμβάνουν Δωροεπιταγή

Τα πλέον αντιπαραγωγικά μου βράδια είναι αυτά της Δευτέρας.

Υποκύπτω-η εξαρτημένη-σε όλα τα δελτία εδήσεων και τα χέρια μου αυτονομούνται.
Συνδέονται (τα χέρια μου)με το πληκτρολόγιο, που συνδέεται με εσάς, που συνδέεστε με όσα συμβαίνουν και με συνδέετε με μια ΜΜΕ-πραγματικότητα που έχω αποκηρύξει (όλοι οι καλλιτέχνες έχουν αποκηρύξει έργα τους, οι πολιτικοί ποτέ, οι διχασμένοι ακόμη ψάχνουν)

Παρασύρθηκα το απόγευμα από την Ξηρο-φιλολογία και κατρακυλώ τώρα από την Ξηρο-λαγνεία που καλιεργείται από την τηλεόραση.
Παρακολουθώ πολιτική εκπομπή με πάνελ Μπεν Μιχ πολιτικών δημοσιογράφων και πασών των πολιτών που παρεμβαίνουν τηλεφωνικά.

 Ο δημοσιογράφος παρουσιαστής διακόπτει τη ροή της κουβέντας για να ρίξει την κάρτα με τον...διαγωνισμό.

Οι τηλεθεατές με χρέωση εως 2 ευρο καλούνται να απαντήσουν με  ναι η όχι στη σφυγομέτρηση (αυτό είναι;)

΄΄Πιστεύετε ότι ο Ξηρός θα  κάνει πράξη τις απειλές του;''

Ένας τυχερός μετά τη σφυγομέτρηση (αυτό είναι;) θα κερδίσει...ψώνια με δωροεπιταγή 150 ευρο.

Το πάνελ (πολιτικών και δημοσιογράφων) κάνει ησυχία, δεν ενοχλείται, θεωρεί ηθικά, τηλεοπτικά, εγληματολογικά, εμπορικά και σεξουαλικά ορθή τη ....σφυγομέτρηση

Στα πρόθυρα εγκεφαλικού και άφωνου εμφράγματος εγκατέλειψα ότι έκανα και άφησα τα χέρια μου να αυτονομηθούν και να γράψουν:

''Πάρε κόσμε. Μάντεψε αν ο Ξηρός εκτελέσει ή αν δεν εκτελέσει και λέει φούσκες. Χρεώσου 2 ευρο και θα πετύχεις δυο ηδονές. Θα πεις τη γνώμη σου και θα τζογάρεις για τα ψώνια.

Η ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΜΕΤΡΑΕΙ΄΄

ΕΣΡ,ΕΣΡ Είσαι εδώ ή είσαι αλλού;
Και γιατί θέλουμε ΕΣΡ για να να μας κάνει Ντα;

Ακρωτηριάζω, αμέσως, τα χέρια μου και τα αφήνω στο πληκτρολόγιο.

Αυτή είναι η Ξηρο-κόμματη  ενημέρωση που μου επέβαλλαν οι μη αντιδρώντες πολίτες
Αυτή είναι η απεγνωσμένη επιχειρηματική δράση των ΜΜΕ σε μια Ξηρή, διαφημιστικά, εποχή
Αυτή είναι μια χώρα που δεν έχει χώρο για ακρωτηριασμένους,ηθικά, ΜΜΕ-νημερωτές

Και αυτό είναι το Blog μου  και το κάνω ότι θέλω.
Το βάζω κάτω και το πατάω

Είμαι η Νατάσα Μποζίνη, είμαι καθαρή, θα γίνω Σεφ και με εως 2 ευρο στον λογαριασμό μου ένας τυχερός θα κερδίσει, δια βίου, τα νέα μου πιάτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.